Nie, výmenu tovaru nevykonávame.
Prosím, kontaktuj nás na info@sportega.cz. Ak chceš tovar vrátiť, pošli ho na adresu reklamačného oddelenia.
Máš dve možnosti:
V používateľskom účte máš možnosť vykonať platbu opakovane. Ak sa pokus nepodarí ani potom, prosím, kontaktuj zákaznícku podporu info@sportega.cz
V prípade, že je objednávka pripravená na balenie či opustila sklad, zmena možná nie je. Informácie o stave objednávky zistíš v zákazníckom účte. Ak bude tebou požadovaná zmena možná, objednávka ešte nie je v procese, pozri vyššie.
Áno, zmena je možná, ale iba v prípade, že sa tvoja objednávka ešte nebalí alebo neopustila sklad a nebola expedovaná. Informácie o stave objednávky zistíš v zákazníckom účte. Ak bude tebou požadovaná zmena možná, objednávka ešte nie je v procese, pozri vyššie.
Bohužiaľ nie, je potrebné vytvoriť novú objednávku.
Objednávku stornuješ v používateľskom účte. Ak sa storno nepodarí, kontaktuj nás e-mailom na info@sportega.cz. V prípade, že už bola objednávka odoslaná, nepreberaj ju. Objednávku nám vráti dopravca ako neprevzatú a v ten okamih bude stornovaná.
Ak od zmluvy odstúpiš, vrátime ti všetky prijaté peňažné prostriedky najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Vo väčšine prípadov sme ale oveľa rýchlejší a peňažné prostriedky zasielame skôr, než je zákonom stanovený čas.
Otvor si stránku Ako uplatniť zľavový kód. Na spomínanom odkaze nájdeš presný návod krok po kroku, ako kupón uplatníš.
Pri danej predajni je v detaile produktu informácia dostupnosť na sklade. V prípade uvedeného dátumu bude tovar do predajne privezený až po objednaní.
Na webe uvádzame vedľa produktu dostupnosť tovaru na sklade. Ak tovar na sklade nemáme, uvádzame dátum, kedy bude tovar doručený na tvoju adresu po dokončení objednávky.